Με τη διάθεση το 1997 - για πρώτη φορά στον κόσμο - ενός αυτοκινήτου που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του φυσικό αέριο CNG, η Fiat δημιούργησε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του αυτοκινήτου, με έμφαση στη χρηστικότητα, την οικονομία, αλλά και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Χωρίς παραχωρήσεις στην πρακτικότητα ή την ελευθερία κίνησης, αφού το Panda CNG διαθέτει και πλήρες (35lt) ρεζερβουάρ βενζίνης, ο χρήστης μπορεί να απολαμβάνει σημαντικό όφελος στο κόστος καυσίμου, το οποίο φτάνει το 40% σε σχέση με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG).
Σήμερα, περισσότερο από 2 δεκαετίες αργότερα, η Fiat ηγείται στην παραγωγή επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων CNG, με το Panda να αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο στην κατηγορία.
Χωρίς παραχωρήσεις στην πρακτικότητα ή την ελευθερία κίνησης, αφού το Panda CNG διαθέτει και πλήρες (35lt) ρεζερβουάρ βενζίνης, ο χρήστης μπορεί να απολαμβάνει σημαντικό όφελος στο κόστος καυσίμου, το οποίο φτάνει το 40% σε σχέση με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG).
Παράλληλα σημαντικό είναι το όφελος και για το περιβάλλον, αφού μηδενικές είναι οι εκπομπές μικροσωματιδίων, ενώ κατά 95% λιγότερες είναι οι εκπομπές υδρογονανθράκων (HC) σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Επίσης ελάχιστη είναι η εκπομπή οξειδίων του αζώτου (NOx) χωρίς να απαιτείται η προσθήκη ειδικού φίλτρου όπως στους κινητήρες πετρελαίου.
Τέλος οι μειωμένες εκπομπές CO2 (110γρμ./χλμ. με μετρήσεις WLTP) εκτός από το όφελος προς το περιβάλλον απαλλάσσουν το Panda CNG από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Παρά την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, την υψηλή απόδοση του turbo κινητήρα (80hp) και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον που μπορεί να συγκριθεί μόνο με αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το Panda διατίθεται σε εξαιρετικά προσιτή τιμή (12.290ευρώ με την τρέχουσα προσφορά), ενώ καλύπτεται και από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση έως 200.000χλμ, αλλά και αντίστοιχης ισχύος υπηρεσία οδικής βοήθειας.