Η Audi το είπε και το έκανε! Μετά από αρκετό καιρό αναμονής παρουσίασε ως κανονικό μοντέλο παραγωγής το πισωκίνητο R8 υιοθετώντας παράλληλα το νέο στυλ εμφάνισης που έχει και η τετρακίνητη έκδοση. Να θυμίσουμε οτι η γερμανική εταιρία αρχικά προόριζε το RWD ως ειδική έκδοση που θα παρέμενε σε concept μορφή.
Το νέο μοντέλο θα παραχθεί σε 2 εκδόσεις, το πανέμορφο Coupe και το ακόμη πιο cool ανοικτό Spyder. Ο V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας 5.2 λίτρων και στα 2 μοντέλα εννοείται οτι παραμένει στο κέντρο αποδίδοντας 540 ίππους που συνδυαστικά με την πίσω κίνηση υπόσχεται μεγάλες συγκινήσεις. Η ροπή αγγίζει τα 540 Nm ενώ το σασμάν είναι το αυτόματο S Tronic της Audi 7 σχέσεων που συνδυάζεται με το απαραίτητο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.
Όσο για τις επιδόσεις του σούπερ σπορ μοντέλου της Audi, η κλειστή έκδοση φτάνει τα 320 χλμ ενώ για το κλασικό 0-100 απαιτούνται μόλις 3.7''. H Spyder χρειάζεται αντίστοιχα 3.8'' με την τελική να αγγίζει τα 318 χλμ.
Εξωτερικά το R8 V10 RWD έχει νέες μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος ενώ το ίδιο ισχύει και για το σπόιλερ μπροστά. Οι στάνταρ 19'' τροχοί είναι σφυρήλατοι ενώ υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης 20 ιντσών με σπορ ελαστικά για ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
Το θετικό με το Audi R8 V10 RWD είναι οτι ναι μεν είναι φορτωμένο με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που φροντίζουν για την ασφάλεια μας καθώς 540 ίπποι στους πίσω τροχούς δεν ελέγχονται εύκολα, αλλά από την άλλη το πρόγραμμα οδήγησης sport μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε τα όρια του αυτοκινήτου. Με όλα αυτά τα συστήματα στη διάθεση του οδηγού,το R8 RWD μας "αφήνει" ακόμη και να ντριφτάρουμε με ασφάλεια!
Μαζί με το R8 RWD η Audi παρουσίασε και την αγωνιστική του εκδοχή, το R8 LMS GT4 που προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση από ιδιώτες. Βασίζεται στην έκδοση δρόμου του R8 και μοιράζεται κοινά μέρη κατά 60% μαζί του. Η ισχύς του περιορίζεται στους 495 ίππους σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας GT4.