Έσπασαν τα χρονόμετρα στο δρόμο για το «βουνό των Θεών»
Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και στην 4η Ανάβασης Ελασσόνας,
έσπασαν πολλά. Η λιακάδα της κυριακής έκανε τις συνθήκες ιδανικές για
αγώνα και οδήγησε στο βουνό πάνω από 6000 θεατές που αποθέωσαν τους
58 αγωνιζόμενους που πήραν μέρος τη φετινή χρονιά. Νέο ρεκόρ διαδρομής λοιπόν από τον Κώστα Λαζαρίδη με Mitsubishi EVO VIII, που με 1.59.57 στο β’ σκέλος, έκανε την ανατροπή παίρνοντας τη νίκη, από τον Πασχάλη Χατζημάρκο με Mitsubishi EVO IX που προηγήθηκε
στο α’ σκέλος σπάζοντας και αυτός το φράγμα των 2 λεπτών, κάνοντας 1.59.64. Στο τέλος η πλάστιγγα έγειρε υπέρ του Λαζαρίδη με συνολική διαφορά 0.27΄ δίνοντας του τη νίκη στην άτυπη γενική κατάταξη και στην Formula Saloon turbo. Με την νίκη του αυτή σφράγισε τον τίτλο για το
κύπελλο αναβάσεων Βορείου Ελλάδος στην κατηγορία Formula Saloon.
Ο Πασχάλης Χατζημάρκος, στη δεύτερή του μόλις εμφάνιση σε
αγώνες, εντυπωσίασε άπαντες και πήρε την 2η θέση στη κατηγορία FST. Σίγουρα το 2020 θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον με την εμπλοκή του στους αγώνες.
Στην τρίτη θέση της FST και 1η της κλάσης FST2, ο Δημήτρης Κακαράντζας με το θηριώδες Opel Kadett turbo. Ο κυπελλούχος και νικητής του αγώνα του 2018, δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους περσινούς του χρόνους,αντιμετωπίζοντας προβλήματα όλο το 2ήμερο.
Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και στην 4η Ανάβασης Ελασσόνας,
έσπασαν πολλά. Η λιακάδα της κυριακής έκανε τις συνθήκες ιδανικές για
αγώνα και οδήγησε στο βουνό πάνω από 6000 θεατές που αποθέωσαν τους
58 αγωνιζόμενους που πήραν μέρος τη φετινή χρονιά. Νέο ρεκόρ διαδρομής λοιπόν από τον Κώστα Λαζαρίδη με Mitsubishi EVO VIII, που με 1.59.57 στο β’ σκέλος, έκανε την ανατροπή παίρνοντας τη νίκη, από τον Πασχάλη Χατζημάρκο με Mitsubishi EVO IX που προηγήθηκε
στο α’ σκέλος σπάζοντας και αυτός το φράγμα των 2 λεπτών, κάνοντας 1.59.64. Στο τέλος η πλάστιγγα έγειρε υπέρ του Λαζαρίδη με συνολική διαφορά 0.27΄ δίνοντας του τη νίκη στην άτυπη γενική κατάταξη και στην Formula Saloon turbo. Με την νίκη του αυτή σφράγισε τον τίτλο για το
κύπελλο αναβάσεων Βορείου Ελλάδος στην κατηγορία Formula Saloon.
Ο Πασχάλης Χατζημάρκος, στη δεύτερή του μόλις εμφάνιση σε
αγώνες, εντυπωσίασε άπαντες και πήρε την 2η θέση στη κατηγορία FST. Σίγουρα το 2020 θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον με την εμπλοκή του στους αγώνες.
Στην τρίτη θέση της FST και 1η της κλάσης FST2, ο Δημήτρης Κακαράντζας με το θηριώδες Opel Kadett turbo. Ο κυπελλούχος και νικητής του αγώνα του 2018, δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους περσινούς του χρόνους,αντιμετωπίζοντας προβλήματα όλο το 2ήμερο.
Προβλήματα αντιμετώπισε και ο 2ος της FST2, Αντώνης Σταφυλοπάτης με το Opel Astra OPC, στην
επανεμφάνισή του στο μπάκετ μετά από καιρό και εν όψει δοκιμών και σχεδίων για τη νέα χρονιά. Τρίτος στην FST2 ο Ιορδάνης Κωνσταντινίδης με το Skoda Fabia turbo, που συμμετέχει και στο πρωτάθλημα αναβάσεων.
Νικητής στην κατηγορία Formula Saloon (ατμόσφαιρα) ο Βασίλης Γκέτζιος με Peugeot 106 s16, αφήνοντας στην 2η θέση τον τοπικό Νίκο Στραβοκώστα με Alfa Romeo 156. Ο Νίκος κατάφερε την πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στους αγώνες με ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο να έχει μια
σειρά σταθερών εμφανίσεων, ανεβαίνοντας πάντα στο βάθρο και στο τέλος της χρονιάς να ανταμείβεται με τη 2η θέση του κυπέλλου αναβάσεων Β.Ελλάδος της Formula Saloon.
επανεμφάνισή του στο μπάκετ μετά από καιρό και εν όψει δοκιμών και σχεδίων για τη νέα χρονιά. Τρίτος στην FST2 ο Ιορδάνης Κωνσταντινίδης με το Skoda Fabia turbo, που συμμετέχει και στο πρωτάθλημα αναβάσεων.
Νικητής στην κατηγορία Formula Saloon (ατμόσφαιρα) ο Βασίλης Γκέτζιος με Peugeot 106 s16, αφήνοντας στην 2η θέση τον τοπικό Νίκο Στραβοκώστα με Alfa Romeo 156. Ο Νίκος κατάφερε την πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στους αγώνες με ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο να έχει μια
σειρά σταθερών εμφανίσεων, ανεβαίνοντας πάντα στο βάθρο και στο τέλος της χρονιάς να ανταμείβεται με τη 2η θέση του κυπέλλου αναβάσεων Β.Ελλάδος της Formula Saloon.
Τρίτος στην κατηγορία και 1ος στην κλάση FSA2L ο Θεόδωρος Παπαβασιλείου, οδηγώντας ένα VW Golf gti. Στην 2η θέση της κλάσης ο Αναστάσιος Καρακατσάνης με Renault Clio sport και στην 3η ο Βασίλης Μπιλαδέρης με Honda civic EF3. Ο Νίκος Αντωνιάδης με BMW E36 ήταν 3ος
της κλάσης FSA.
Στην κατηγορία των 2000+ η νίκη πήγε στον Αποστόλη Βιδούρη που οδηγούσε ένα Mitsubishi EVO N4. Ο Τάσος Χατζηχρήστου με BMW M3 E36, ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου ενώ ήταν και ο νικητής της κλάσης Ε12.
Τρίτος της κατηγορίας και 2ος κλάσης Ε12 ο Ιωάννης Σκαφιδάς με Fiat uno turbo και 3ος Ε12 ο Κώστας Καρακατσάνης με τον νέο του απόκτημα, μια πανέμορφη Toyota Celica ST.
Ο Γιώργος Παρασκευαϊδης είχε ήδη εξασφαλίσει το κύπελλο αναβάσεων Βορείου Ελλάδος της Ν/Α/Ε. Στην Ελασσόνα το γιόρτασε με μια ακόμη νίκη στην κατηγορία 1600-2000 κάνοντας και νέο ρεκόρ διαδρομής για αυτοκίνητα αυτή της κατηγορίας με 2.04.90. Στη 2η θέση ο Γιώργος Μπαλντούνης με το θρυλικό Ford Escort rs2000, που ήρθε από την Αγγλία που ζει τα τελευταία χρόνια, μόνο για τον αγώνα ενώ αυτή ήταν η πρώτη του συμμετοχή στην ανάβαση Ελασσόνας. Τρίτος ο Λάζαρος Σκουλαριώτης με το δανεικό Renault Clio RS. Οι νικητές της κατηγορίας ήταν ταυτόχρονα και νικητές της κλάσης Ε11.
Η κατηγορία «φωτιά» όπως έχει χαρακτηριστεί, αυτή των 1400-1600, επιβεβαίωσε ακόμη μια φορά τον λόγο για τον οποίο ονομάζεται έτσι. Ο Κώστας Καρλιώτης, οδηγώντας εκρηκτικά το Citroen Saxo VTS, έκανε και αυτός νέο ρεκόρ για αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας με ταχύτερο πέρασμα
το 2.07.11. Η 1η θέση της κατηγορίας και της κλάσης Α6 ήταν δική του κλείνοντας τη χρονιά του με τον καλύτερο τρόπο.
Στις δύο επόμενες θέσεις οι μονομάχοι καθ΄ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, Θανάσης Στεργιάδης και Κώστας Κουτσοδήμος, αμφότεροι με Peugeot 106 S16, είχαν και στην Ελασσόνα μια ακόμη σκληρή μάχη μεταξύ
τους. Ταυτόχρονα ήταν και οι δύο πρώτοι της κλάσης Ε10.
Τα αποτελέσματα αυτά τους φέρνουν στις θέσεις δύο και τρία για το κύπελλο αναβάσεων
Β.Ελλάδος της Ν/Α/Ε επιβραβεύοντας τους για τις φοβερές επιδόσεις τους.
Στην 3η θέση της κλάσης Ε10 ανέβηκε ο Μιχάλης Παρασκευάς με Suzuki Swift gti. Αντίστοιχα στη κλάση Α6 2ος ήταν ο Ελασσονίτης Γιώργος Γκέκας με Peugeot 106 s16 και ο Ιωάννης Μαγγιδάς, επίσης με 106.
Νέα ρεκόρ είχαμε και στα αυτοκίνητα της κλάσης Ν2. Ο Κώστας Κούσης με ταχύτερο πέρασμα 2.15.00 πήρε την 1η θέση, αφήνοντας τη 2η θέση στο Θεόφιλο Γουλάρα με Peugeot 106 S16 που έτρεξε τον δεύτερο αγώνα του και στην 3η θέση τον Σωκράτη Πάζη με Nissan Micra K12. Στην
ίδια κλάση ο Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo VTS είχε ταχύτερο πέρασμα
με 2.14.02, δεν κατάφερε όμως να ολοκληρώσει τον αγώνα.
Β.Ελλάδος της Ν/Α/Ε επιβραβεύοντας τους για τις φοβερές επιδόσεις τους.
Στην 3η θέση της κλάσης Ε10 ανέβηκε ο Μιχάλης Παρασκευάς με Suzuki Swift gti. Αντίστοιχα στη κλάση Α6 2ος ήταν ο Ελασσονίτης Γιώργος Γκέκας με Peugeot 106 s16 και ο Ιωάννης Μαγγιδάς, επίσης με 106.
Νέα ρεκόρ είχαμε και στα αυτοκίνητα της κλάσης Ν2. Ο Κώστας Κούσης με ταχύτερο πέρασμα 2.15.00 πήρε την 1η θέση, αφήνοντας τη 2η θέση στο Θεόφιλο Γουλάρα με Peugeot 106 S16 που έτρεξε τον δεύτερο αγώνα του και στην 3η θέση τον Σωκράτη Πάζη με Nissan Micra K12. Στην
ίδια κλάση ο Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo VTS είχε ταχύτερο πέρασμα
με 2.14.02, δεν κατάφερε όμως να ολοκληρώσει τον αγώνα.
Στην κατηγορίας έως 1400, νικητής αναδείχτηκε ο Άγγελος Μπατσίλας με Suzuki Swift 1300. Πίσω του με ίδιο αυτοκίνητο ο Παναγιώτης Συτζάκης, συνεχίζοντας τις καλές του εμφανίσεις, στην πρώτη του χρονιά σε αγώνες. Ο Σοφοκλής Πέππας με Peugeot 106 rallye πήρε την 3η θέση. Οι νικητές της
κατηγορίας ήταν και νικητές της κλάσης Α5.
Στον άτυπο διαγωνισμό μεταξύ των οδηγών Drift για το ποιος δεν θα ισιώσει καθόλου, και ποιος θα ‘καπνίσει’ περισσότερο ‘καίγοντας’ τα λάστιχα, νικητής βγήκε το θέαμα και οι θεατές που τους βράβευσαν με το μεγαλύτερο χειροκρότημα.
Στο τέλος της ημέρας οι αγωνιζόμενοι με τα αγωνιστικά τους και οιθεατές συναντήθηκαν στην κεντρική πλατεία Ελασσόνας να χειροκροτήσουν και βραβεύσουν τους νικητές. Παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Δήμου Ελασσόνας, της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, χορηγών του αγώνα, έγινε η απονομή σε ένα
πανηγυρικό κλίμα.Τις απονομές έκαναν η βουλευτής Ελασσόνας κα.Στέλλα Μπίζιου, ο
εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλίας κος Θανάσης Παιδής, ο περιφερειακός σύμβουλος κος Ανδρέας Μπρέζας, ο δήμαρχος Ελασσόνας κος Νίκος Γάτσας, ο αντιδήμαρχος αθλητισμού κος Κώστας Δήμκος, εκπρόσωποι της Αστυνομίας της πυροσβεστικής του ΕΚΑΒ των χορηγών, της ομοσπονδίας.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους προαναφερθέντες φορείς, στους χορηγούς του αγώνα για την βοήθειά τους, στους χορηγούς επικοινωνίας και σε όσους έγραψαν για την εκδήλωση και πρόβαλαν αυτόν τον αγώνα-γιορτή.
Ευχαριστούμε επίσης τις λέσχες ΑΛΕΞάνθης που ήταν συνδιοργανωτής μας, τη ΛΑΒόλου, τον ΟΜΑΘεσσαλίας, την ΑΛΠτολεμαϊδας, την ΣΜΑΚοζάνης που με τα έμπειρα στελέχη τους βοήθησαν στη διοργάνωση του αγώνα καθώς και όσους μας βοήθησαν να κάνουμε για άλλη μια χρονιά
μια άρτια διοργάνωση. Ραντεβού το 2020 στην 5η Ανάβαση Ελασσόνας.
Δελτίο Τύπου