Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Κισσάβου είναι γεγονός

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Μετά από αναμονή αρκετών μηνών η VW παρουσίασε χθες το βράδυ το πολυαναμενόμενο ID.3 στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας είναι full ηλεκτρικό και έρχεται να θέσει νέα στάνταρ στα προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης.
Βασίζεται στη νέα, αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου, πλατφόρμα ΜΕΒ ενσωματώνοντας ουσιαστικά όλες τις σύγχρονες ανάγκες για ηλεκτροκίνηση. Οι μπαταρίες του ID.3 βρίσκονται χαμηλά στο πάτωμα και θα είναι τριών χωρητικοτήτων. Η μικρή μπαταρία των 45 kWh θα προσφέρει αυτονομία 330 χιλιομέτρων, η "στάνταρ¨των 58 kWh θα φτάνει μέχρι τα 420 χιλιόμετρα ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh θα κινεί το ID.3 μέχρι την απόσταση των 550 χιλιομέτρων, πάντα σε κύκλο μέτρησης WLTP. Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.719 κιλά.

Εξωτερικά το ID.3 κατατάσσεται στην κατηγορία του Golf με αρκετά συμμαζεμένες διαστάσεις που αγγίζουν τα 4.261 χιλιοστά μήκος, 1.809 πλάτος και 1.552 στο ύψος. Γενικότερα υιοθετεί νέα σχεδιαστικά πρότυπα καθώς στο μπροστινό μέρος απουσιάζουν οι συνηθισμένες εισαγωγές αέρα για την ψύξη του ΜΕΚ ενώ όμορφα θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα που αποπνέουν μια αίσθηση φρεσκάδας και νέου σχεδιασμού.

Στο πίσω μέρος ακολουθείται γενικότερα η ενιαία σχεδιαστική γραμμή της VW, τροποποιημένη βέβαια για τις ανάγκες του ID.3.


Στο εσωτερικό, το νέο μοντέλο των Γερμανών παρουσιάζει μια νεανική νότα που σίγουρα είναι ελκυστική αλλά ταυτόχρονα μας ξενίζει. Βέβαια ίσως με τον καιρό αυτή η εκκεντρική σχεδίαση του ταμπλό να αποτελεί mainstream μόδα και των υπόλοιπων κατασκευαστών και να τη συνηθίσουμε.


Αυτό που κάνει εντύπωση στο ID.3 είναι η πλατφόρμα ΜΕΒ που ενσωματώνει τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου επιτρέποντας έτσι πολύ χαμηλό κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος του ID.3 με όλα τα βοηθητικά συστήματα όπως ο συμπιεστής του A/C και η κρεμαγιέρα να βρίσκονται μπροστά. Το κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ισχύος τοποθετήθηκαν μαζί με τον κινητήρα πίσω και έτσι ουσιαστικά χαρίζουν στο ID.3 μια πολύ καλή κατανομή βάρους. Μια θετική ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου είναι οτι και η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίωσ τροχούς.

Όλα πίσω λοιπόν από τη VW και λέτε το ID.3 να έχει και σπορτίφ χαρακτηριστικά; Αυτό απομένει αν το δούμε στην πράξη καθώς η εταιρία ακόμη δεν έχει δώσει στοιχεία περί επιδόσεων πέρα από τους 204 ίππους και τα 160 χλμ τελικής. Αυτό που έχει επικοινωνήσει όμως είναι η τιμή του που στη Γερμανία τουλάχιστον θα είναι κάτω από τα 30.000 ευρώ.
Εμείς από τη μεριά μας αναμένουμε από την ελληνική αντιπροσωπεία μια εξίσου επιθετική εμπορική πολιτική ώστε να δούμε τα αποτελέσματα της προσιτής ηλεκτροκίνησης σύντομα και στη χώρα μας.




Σχόλια