Η φετινή χρονιά πάει καλά για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων. Ή αλλιώς AutoVision Hellenic AutoGP που διοργανώνει η Iron Team. Σωστή διοργάνωση που επανάφερε στο προσκήνιο το Πρωτάθλημα μετά από χρόνια αφάνειας. Πολλές συμμετοχές μεταξύ των οποίων και αρκετές νέες, πλήθος κόσμου που ειδικά χθες; γέμισε τις κερκίδες του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων και η συνέχεια φαίνεται λαμπρή για τα επόμενα χρόνια.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά τον αγώνα regularity Ιστορικών αυτοκινήτων, η δράση άρχισε με τον ημιτελικό αγώνα των Crosscar και ακολούθησε ο τελικός, που είχε ως νικητή τον Γιάννη Χεκιμιάν (ΑΣΜΑ) με Speed Car Industrias Lahoz.
Ο περσiνός Πρωταθλητής του θεσμού κατάφερε να σημειώσει και τον ταχύτερο με χρόνο 1’.05’'.140 έπειτα από σπουδαία μονομαχία με τους δυο οδηγούς της Yacar Cross Calvino Sport.
Αρχικά, με τον Μιχάλη Τακιδέλλη (ΑΣΜΑ) και έπειτα με τον poleman Παναγιώτη Καΐτατζή (ΕΛΛΑΔΑ) με τον οποίο είχαν επαφή που κατέληξε σε τετ-α-κε και εγκατάλειψη για τον τελευταίο. Έτσι στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Μιχάλης Τακιδέλλης και στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Takis Latsis (Α.Ο. Πάτρας) με SPEEDCAR WONDER.
Άτυχος στάθηκε ο εορτάζοντας Δημήτρης Παλαιοκώστας που εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου.
Εντυπωσιακό ντεμπούτο στους αγώνες ταχύτητας έκανε ο Γιώργος Κεχαγιάς (ΑΣΜΑ), ο οποίος οδήγησε το Mitsubishi Lancer Evo στη νίκη, ενώ σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας Ν με χρόνο 1’06’’.375. Ο Σάκης Ηλιάδης (ΑΣΣΟΑΑ), με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε δεύτερος, ανεβαίνοντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο βάθρο, ενώ τρίτος (και πρώτος στην Κατηγορία Ν2) ήταν ο Αντώνης Μπουροθανασόπουλος (ΑΛΜΑ Αιγίου) με Peugeot 106.
Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης καθώς και δεύτερη για τη κλάση Ν2, τερμάτισε ο Πολύδωρος Φούντας (Α.Ο. Πάτρας) με Peugeot 106 και την πρώτη πεντάδα της κατηγορίας έκλεισε, με ίδιο αυτοκίνητο, ο Ευθύμης Σούκουλης (ΑΛΑ Κορινθίας) ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κλάσης Ν2.
Την σκυτάλη μέσα στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων πήρε η ενοποιημένη (λόγω αριθμού συμμετοχών) κατηγορία Ε και Α. Την καρό σημαία πήραν αντίστοιχα ο Σταμάτης Κατσίμης (ΑΛΜΑ Αιγίου) με το ασημί Honda Civicκαι ο Ματθαίος Μπουρλίδης (Ροδιακός Σύλλογος) με Mitsubishi Lancer αντίστοιχα.
Το Honda Civic του Λεωνίδα Λεοντόπουλου (ΑΣΜΑ) ολοκλήρωσε τον αγώνα στην δεύτερη θέση για την κατηγορία Α και πίσω του τερμάτισε ο Χρήστος Ντέκας (ΑΛΜΑ Αιγίου) με Citroen Saxo.
Στα Ιστορικά, ο Μιχάλης Ευθυμίου (ΑΣΜΑ) βρέθηκε έπειτα από 18 χρόνια πίσω από το τιμόνι της χαρακτηριστικής κίτρινης BMW M3 E30 σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και κατάφερε να αποσπάσει τη νίκη στην κατηγορία των Ιστορικών.
Πίσω του, όπως και στις χρονομετρημένες δοκιμές, ήταν ο «Μπιλακος» (StartLine) με Ford Sierra ενώ τρίτος ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου (ΕΛΛΑΔΑ) με Subaru Impreza, στο ντεμπούτο τους στους αγώνες ταχύτητας.
Άτυχος στάθηκε ο polemanκαι εορτάζοντας Δημήτρης Σκεπασιανός όταν έσπασε ο επιλογέας ταχυτήτων του Opel Astra και τον αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη λίγους γύρους αργότερα.
Την αυλαία της ημέρας έριξε η Κατηγορία Formula Saloon, η οποία είχε ως νικητή τον Κωνσταντίνο Τσαφαρά (ΑΛΜΑ Τρίπολης) με το νέο του απόκτημα, ένα Mitsubishi Lancer, ο οποίος δημιούργησε από την αρχή του αγώνα διαφορά ασφαλείας. Εκτός από την νίκη, σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο με χρόνο της ημέρας με 1’.03’’.150.







