Το Ράλλυ Ακρόπολις στρέφει και πάλι τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. O 9ος γύρος του WRC θα διεξαχθεί στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021 στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA. Το εμβληματικό «Rally of Gods» επανέρχεται στο διεθνές προσκήνιο έπειτα από 8 χρόνια απουσίας από τη διοργάνωση, ενώ η θέση του στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ έχει επιβεβαιωθεί και για το 2022.
H έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου, με ένα εντυπωσιακό εγχείρημα, την «Cosmote 5G Athens Stage», μια διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας με μήκος περίπου 1 χλμ., που θα φέρει την «καρδιά» του αγώνα στους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας, με αποκορύφωμα το πέρασμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων γύρω από την Πλατεία Συντάγματος. Η εν λόγω διαδρομή θα ακολουθήσει αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, που θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη.
Η Hyundai Motorsport (HMSG), που ιδρύθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2012, είναι υπεύθυνη για τις παγκόσμιες δραστηριότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Hyundai, συμπεριλαμβανομένων των WRC και Customer Racing. Έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA για τα δύο συνεχόμενα τελευταία έτη (2019 και 2020) και θα βρεθεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με σκοπό την κατάκτηση της 1ης θέσης του βάθρου.
Παράλληλα, η Hyundai Motorsport Customer Racing παρουσίασε πρόσφατα το i20 N Rally2, ένα ολοκαίνουριο αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλλυ, που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς – ένα ακόμη δείγμα της στενής συνεργασίας των Hyundai Motorsport και Hyundai N για να βελτιώσουν τις επιδόσεις των οχημάτων τους. Το i20 N Rally2 μοιράζεται το ισχυρό αμάξωμα του ολοκαίνουριου Hyundai i20 N –την πολυαναμενόμενη εμπορική έκδοση που θα παρουσιαστεί στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο- και τη δυναμική εμφάνιση του συμβατικού αυτοκινήτου καθώς διαθέτει τη νέα ταυτότητα της Hyundai «Sensuous Sportiness» και περιλαμβάνει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Tο 2006 συμμετείχε σε έξι αγώνες του Fiesta Sporting Trophy WRC, με τον Νίκο Μουζάκη ως η επίσημη ελληνική συμμετοχή (Team Greece), κατακτώντας την πρώτη θέση του θεσμού στον αγώνα WRC της Γερμανίας.
Στο Ράλλυ Ακρόπολις αγωνίστηκε το 2007 και το 2008, ωστόσο η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2009. Εκείνη τη χρονιά, με τον Νίκο Ζακχαίο, τερμάτισαν στην 8η θέση της γενικής κατάταξης και στην 1η της κατηγορίας PWRC - μια από τις πλέον σημαντικές επιδόσεις Ελλήνων στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις. Στον αγώνα του 2011, το καταξιωμένο πλέον πλήρωμα συμμετείχε με αυτοκίνητο κατηγορίας WRC, σημειώνοντας κατά περίπτωση και όπου δεν αντιμετώπισε προβλήματα, χρόνους ψηλά στη γενική κατάταξη, ανάμεσα στους επαγγελματίες οδηγούς θρύλους της εποχής.
Το 2015, πάντα με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο, ο Λάμπρος Αθανασούλας συμμετείχε στο Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), τερματίζοντας στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Το 2016 συμμετείχαν στον εναρκτήριο αγώνα του WRC, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, κατακτώντας την 22η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ την ίδια χρονιά, με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη, ο Έλληνας οδηγός τερματίζει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο πλαίσιο του ERC.
H έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου, με ένα εντυπωσιακό εγχείρημα, την «Cosmote 5G Athens Stage», μια διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας με μήκος περίπου 1 χλμ., που θα φέρει την «καρδιά» του αγώνα στους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας, με αποκορύφωμα το πέρασμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων γύρω από την Πλατεία Συντάγματος. Η εν λόγω διαδρομή θα ακολουθήσει αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, που θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη.
Η Hyundai Motorsport (HMSG), που ιδρύθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2012, είναι υπεύθυνη για τις παγκόσμιες δραστηριότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Hyundai, συμπεριλαμβανομένων των WRC και Customer Racing. Έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA για τα δύο συνεχόμενα τελευταία έτη (2019 και 2020) και θα βρεθεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με σκοπό την κατάκτηση της 1ης θέσης του βάθρου.
Παράλληλα, η Hyundai Motorsport Customer Racing παρουσίασε πρόσφατα το i20 N Rally2, ένα ολοκαίνουριο αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλλυ, που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς – ένα ακόμη δείγμα της στενής συνεργασίας των Hyundai Motorsport και Hyundai N για να βελτιώσουν τις επιδόσεις των οχημάτων τους. Το i20 N Rally2 μοιράζεται το ισχυρό αμάξωμα του ολοκαίνουριου Hyundai i20 N –την πολυαναμενόμενη εμπορική έκδοση που θα παρουσιαστεί στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο- και τη δυναμική εμφάνιση του συμβατικού αυτοκινήτου καθώς διαθέτει τη νέα ταυτότητα της Hyundai «Sensuous Sportiness» και περιλαμβάνει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το ολοκαίνουριο i20 N Rally2 θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο χώμα, επί ελληνικού εδάφους στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στα χέρια ενός έμπειρου και καταξιωμένου ελληνικού πληρώματος.
Η Hyundai Ελλάς στηρίζει στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τη συμμετοχή των Λάμπρου Αθανασούλα – Νίκου Ζακχαίου με το ολοκαίνουριο Hyundai i20 Ν Rally2. Ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο εν ενεργεία Έλληνας οδηγός αγώνων Ράλλυ με τις περισσότερες διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου του Ράλλυ Ακρόπολις. Η αγωνιστική του καριέρα ξεκίνησε το 2001, ενώ το 2003 κατέκτησε το πρωτάθλημα της κατηγορίας Α5 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη.
Tο 2006 συμμετείχε σε έξι αγώνες του Fiesta Sporting Trophy WRC, με τον Νίκο Μουζάκη ως η επίσημη ελληνική συμμετοχή (Team Greece), κατακτώντας την πρώτη θέση του θεσμού στον αγώνα WRC της Γερμανίας.
Στο Ράλλυ Ακρόπολις αγωνίστηκε το 2007 και το 2008, ωστόσο η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2009. Εκείνη τη χρονιά, με τον Νίκο Ζακχαίο, τερμάτισαν στην 8η θέση της γενικής κατάταξης και στην 1η της κατηγορίας PWRC - μια από τις πλέον σημαντικές επιδόσεις Ελλήνων στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις. Στον αγώνα του 2011, το καταξιωμένο πλέον πλήρωμα συμμετείχε με αυτοκίνητο κατηγορίας WRC, σημειώνοντας κατά περίπτωση και όπου δεν αντιμετώπισε προβλήματα, χρόνους ψηλά στη γενική κατάταξη, ανάμεσα στους επαγγελματίες οδηγούς θρύλους της εποχής.
Το 2015, πάντα με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο, ο Λάμπρος Αθανασούλας συμμετείχε στο Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), τερματίζοντας στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Το 2016 συμμετείχαν στον εναρκτήριο αγώνα του WRC, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, κατακτώντας την 22η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ την ίδια χρονιά, με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη, ο Έλληνας οδηγός τερματίζει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο πλαίσιο του ERC.
Έκτοτε, ο Έλληνας Μηχανολόγος Μηχανικός, που ζει και εργάζεται στο Λουτράκι και μεταξύ άλλων διδάσκει την τέχνη της αγωνιστικής οδήγησης σε νέους αθλητές, έχει συμμετάσχει επιλεκτικά σε ελληνικούς αγώνες, κυρίως για την ευχαρίστησή του. Από την πλευρά του, ο Νίκος Ζακχαίος πέρασε και στη θέση του οδηγού, συμμετέχοντας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ασφάλτου και πετυχαίνοντας εξαιρετικές επιδόσεις.