Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στα αγαπημένα μας αυτοκίνητα έχει θέσει στο περιθώριο την παλιά αλλά οικονομική στη χρήση τεχνολογία των diesel κινητήρων. Μπορεί τα αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα να είναι ακριβότερα στην αρχική αγορά αλλά και στο service αλλά η αξιοπιστία και η οικονομία καυσίμου είναι παροιμιώδης.
Παρ' όλα αυτά φαίνεται πως το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω και το ηλεκτρικό μέλλον φαντάζει αναπόφευκτο. Αυτό φαίνεται οτι συμμερίζονται και στη Citroen με τον CEO της, Vincent Cobee, να δηλώνει ευθαρσώς πως οι Γάλλοι έχουν τελειώσει με το diesel ως καύσιμο.
Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, ο Cobee είπε πως πριν από 5 χρόνια το 80% των πωλήσεων της Citroen στη μεγάλη κατηγορία ήταν εξοπλισμένα με πετρελαιοκινητήρα, στη συνέχεια το ποσοστό έπεσε στο 50% ενώ προβλέπεται να μειωθεί στο 15% μέχρι το 2025.
Τελειώνοντας ο Cobee δήλωσε οτι η εταιρία θα συνεχίσει να πουλά μοντέλα με diesel μοτέρ για μερικά χρόνια ακόμη αλλά πλέον σταματούν οι επενδύσεις και οι έρευνες πάνω στους πετρελαιοκινητήρες. Μοντέλα όπως το C3, η νέα C4-Cross ακόμη και το C5 Aircross θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν και σε εκδόσεις πετρελαίου στις τρέχουσες γενιές τους. Το ολοκαίνουργιο C5 X όμως θα κινείται αποκλειστικά με βενζίνη αλλά και σε hybrid εκδόσεις.
Και όλα αυτά σκεπτόμενοι οτι η Citroen ανέκαθεν παρήγαγε μερικούς από τους καλύτερους κινητήρες τους είδους, εφοδιάζοντας μάλιστα και άλλες, συνεργαζόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες. Δεν είναι κρυφό άλλωστε οτι οι BlueHDI έχουν σαρώσει σε πωλήσεις αποτελώντας ίσως την καλύτερη επιλογή σε diesel κινητήρες.