Νέα Citroen C5X: επιστροφή στις ρίζες για τους Γάλλους

Παρουσιάστηκε σήμερα επίσημα η νέα Citroen C5X, η ναυαρχίδα των Γάλλων για τα επόμενα χρόνια. Και αν μη τι άλλο, είναι ένα σπουδαίο και πανέμορφο αυτοκίνητο. Οι επιρροές στο ένδοξο παρελθόν είναι εμφανείς στον εξωτερικό σχεδιασμό της νέας C5X αφού κοιτώντας από το πλάι εύκολα σου έρχεται στο μυαλό η CX αλλά ακόμη και η DS, τα δύο ιστορικά αυτοκίνητα για τον χώρο των τετράτροχων. Ακόμη και το concept car CXperience που είχε παρουσιαστεί το 2016 έχει λόγο στο σχεδιασμό του νέου μοντέλου. 

Η Citroen δήλωσε, και συμφωνούμε και εμείς σε αυτό, οτι η C5X έχει κάτι από SUV, κάτι από Crossover, κάτι από station wagon αλλά και κάτι από sedan. Το εντυπωσιακό μπροστινό  μέρος ακολουθεί εν μέρει την εταιρική ταυτότητα όπως τη γνωρίσαμε με τη C4 C-Cross ενώ μελετώντας το πίσω μέρος, μένουμε απλώς... άφωνοι με την ομορφιά και τη κομψότητα του γαλλικού μοντέλου. 

Η νέα C5X υπόσχεται απαράμιλλη ποιότητα κύλισης στο δρόμο χάρη στο πατενταρισμένο σύστημα Hydraulic Cushion της ανάρτησης που γνωρίσαμε και στο C5 Aircross. Βέβαια, αν είστε φίλοι του LHM και των πράσινων φουσκών της υδραυλικής ανάρτησης που ξέραμε στις παλαιές DS, BX, XM αλλά και σε όλες τις ναυαρχίδες του παρελθόντος, μάλλον θα απογοητευτείτε από την απουσία της. Παρόν όμως δηλώνουν στη C5X τα σούπερ ανατομικά καθίσματα τύπου καναπέ Advanced Comfort. Είναι μια παρηγοριά και αυτό...

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια συνδυαστικά με την τεχνολογία ξεχειλίζουν από παντού! Οθόνες τύπου tablet, έλεγχος των συστημάτων infotainment με τη φωνή αλλά και το ευχάριστο, φωτεινό περιβάλλον θα κάνουν πολύ άνετη τη ζωή των επιβατών. 

Στα τεχνικά, η C5X στηρίζεται στην EMP2 πλατφόρμα της Stellantis με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2785 χιλιοστά. Αυτό σημαίνει άπλετο χώρο στην καμπίνα για τους επιβάτες αλλά και 545 λίτρα στο χώρο αποσκευών. Τα κινητήρια σύνολα δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί αλλά λογικά θα πρόκειται για τους PureTech των 130 και 180 ίππων. Η plug-in hybrid έκδοση θεωρείται δεδομένη με τον "τουρμπίσιο" Puretech των 1.6 λίτρων συνδυαστικά με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση 222 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία περί τα 49 χιλιόμετρα. Σε κάθε περίπτωση, το σασμάν θα είναι το γνωστό αυτόματο 8 σχέσεων που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου. 

Η νέα C5X αναμένεται να βγει στους δρόμους τους επόμενους μήνες με τιμές που θα ξεκινούν από τα 32.000€ για τις απλές εκδόσεις ενώ η hybrid θα τιμάται περί τα 41.000€. 







Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη