Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Κισσάβου είναι γεγονός

Είναι το VW T-ROC R όντως ένα R;


Μόλις πριν από λίγο η VW παρουσίασε την σπορτίφ έκδοση του αγαπημένου μικρού της SUV T-ROC που πολύ απλά ακούει στο όνομα...R. Και όπως όλοι γνωρίζουμε εδώ και δεκαετίες αυτό το γράμμα συνοδεύει τις γρήγορες εκδόσεις του Golf. Είναι όμως το T-ROC αντάξιο του συμβολικού R ή είναι απλώς ένα εμπορικό τρικ;
Πάμε να δούμε τα χαρακτηριστικά του αναλυτικά.
Με ισχύ 300 ίππων το T-ROC R επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, χωρίς περιοριστή. Ο 2λίτρος TFSI κινητήρας πέρα των εκρηκτικών 300 ίππων, αποδίδει και αρκετά μεγάλη ποσότητα ροπής αγγίζοντας τα 400 Nm. Καθόλου άσχημα.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος 4Motion της VW ενώ θετικό είναι οτι το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) ή αλλιώς ο... πνίχτης, μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως από τον οδηγό, αν νιώσει λίγο αδρεναλίνη να κυλάει στο αίμα του.
Το Launch Control που περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό του T-ROC R είναι κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς υπόσχεται καλές επιδόσεις στην άτυπη κόντρα από φανάρι σε φανάρι.
Το σασμάν του VW είναι το γνωστό αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7άρι DSG του γκρουπ VAG και σίγουρα δεν θα αφήσει κανέναν κρεμασμένο στις αλλαγές ταχυτήτων.
Εξωτερικά, το T-ROC R αποπνέει δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα. Οι προφυλακτήρες τύπου R και οι εισαγωγές αέρα με τις μαύρες γρίλιες αποτελούν στάνταρ χαρακτηριστικά της γκάμας των μοντέλων R της Volkswagen. Τα φώτα ημέρας έχουν ενσωματωθεί κάθετα στον εμπρός προφυλακτήρα που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα έκδοση.Tα πίσω LED φώτα είναι διαφορετικά από το απλό T-ROC ενώ εντύπωση προκαλούν οι δύο δίδυμες απολήξεις αριστερά και δεξιά με επένδυση χρωμίου. 
Το προαιρετικό σύστημα εξάτμισης τιτανίου "R" Performance, που κατασκευάζεται από την Akrapovič, χαρακτηρίζεται από ξεχωριστό ήχο, ιδιαίτερη σχεδίαση και βάρος μειωμένο κατά περίπου επτά κιλά. Το κάτω μέρος στις πόρτες είναι αντίστοιχο με το βασικό χρώμα του αυτοκινήτου, ενώ το highlight είναι το περίβλημα των εξωτερικών καθρεφτών σε ματ χρώμιο.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου εντυπωσιάζει με την σπορτίφ και μοντέρνα εικόνα. Γενικότερα κυριαρχούν στοιχεία χαρακτηριστικά των μοντέλων R: πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι, λευκός ambient εσωτερικός φωτισμός, μαύρη οροφή σε συνδυασμό με διακοσμητικά χρωμίου στους διακόπτες για τα φώτα, τα ηλεκτρικά παράθυρα και τη ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών.
Το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα και τα διακοσμητικά στις πόρτες έχουν στάνταρ επενδύσεις "Piano Black". Τα διακοσμητικά στα μαρσπιέ διαθέτουν το εντυπωσιακό λογότυπο R ενώ το υποβραχιόνιο μεταξύ των δύο εμπρός καθισμάτων διαθέτει ικανοποιητικό χώρο για τους αγκώνες οδηγού και συνοδηγού. Ο οδηγός αν νιώσει λίγο πιο...σπορ όπως είπαμε νωρίτερα, μπορεί να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες από τα εύχρηστα paddles που υπάρχουν πίσω από το κομψό τιμόνι.
Εννοείται πως το νέο T-ROC R έχει όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια επικοινωνίας και ψυχαγωγίας για να μην βαριέστε ποτέ στο αυτοκίνητο καθώς για αυτό φροντίζουν οι αυξημένες δυνατότητες διασύνδεσης του οχήματος με το Διαδίκτυο.
Η VW δεν έχει δώσει ακόμη τιμές για το μικρό της SUV αλλά αναμένεται να το πράξει στο τέλος του μήνα όταν και θα είναι και διαθέσιμο για παραγγελία.
Άρα το ερώτημα μας αν το T-ROC R είναι όντως ένα ¨γνήσιο¨ R θα απαντηθεί σε λίγες ημέρες. Μείνετε συντονισμένοι.



Σχόλια