WRC: Η άποψη της Hyundai μετά το Ράλλυ Σουηδίας

Αυτό είναι το νέο VW Golf GTI TCR με 290 ίππους

Αν και βρισκόμαστε σε αναμονή της 8ης γενιάς του πετυχημένου χατσμπακ της γερμανικής εταιρίας, η VW μόλις ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας ειδικής έκδοσης, το Golf GTI TCR. Το νέο μοντέλο είναι το ισχυρότερο GTI που έχει κυκλοφορήσει από τη γέννηση του το 1976. Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός 2λίτρος τούρμπο 4κύλινδρος TSI που για την περίσταση αποδίδει  290 ίππους και 380 Nm ροπής.

Το κιβώτιο του GTI CTR είναι φυσικά το 7άρι DSG του γκρουπ που χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα του ομίλου. Για να περάσει ομαλά όλη αυτή η ισχύς στους εμπρός τροχούς η VW έχει χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό και σε συνδυασμό με αγωνιστικά χαρακτηριστικά που έχει δανειστεί από την πορεία του Golf στις πίστες το έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό.

Βλέπετε, η VW συμμετέχει εδώ και μερικά χρόνια στο WTCR που είναι ουσιαστικά ο διάδοχος του WTCC, το παλιό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.που εδώ και 2 χρόνια μετονομάστηκε σε TCR. Σε αυτό συμμετέχουν αυτοκίνητα κυρίως χατσμπακ ή σεντάν με 2λίτρους τούρμπο κινητήρες με την κίνηση να μεταδίδεται μπροστά.
Οι 290 ίπποι είναι ικανοί να φτάσουν το Golf GTI TCR μέχρι τα 250 χλμ/ώρα ή τα 260 αν απενεργοποιηθεί ο ηλεκτρονικός κόφτης .Όσο για το κλασικό 0-100 χρειάζονται μόλις 5.6''.  Όπως προαναφέραμε, το μπλοκέ που χρησιμοποιείται είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενώ υπάρχουν 4 διαφορετικά οδηγικά προφίλ. Eco, Normal, Sport και Individual, επιλέγετε το καθένα αναλόγως τη διάθεση σας.

Η VW δίνει στους κατόχους τη δυνατότητα να έχουν χαμηλότερη ρύθμιση της ανάρτησης ώστε να υπάρχει καλύτερο κράτημα αναλόγως πάντα την έκδοση που θα προτιμήσουν στην αγορά τους.

Εξωτερικά έχουν χρησιμοποιηθεί νέας σχεδίασης εισαγωγές αέρα επηρεασμένες από το TCR ενώ εντύπωση προκαλούν οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης από τιτάνιο που φιλοξενούνται στον εντυπωσιακό διαχύτη. Σίγουρα πέρα από το οπτικό ενδιαφέρον θα έχουν και ουσιαστικό αποτέλεσμα αφού όπως αναφέρει η VW, έχουν εξελιχθεί από την Akrapovich.
Το νέο Golf GTI TCR είναι ήδη διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με την τιμή του να ξεκινά από 48.700€.
Δεν το λες και φθηνό αλλά σίγουρα δεν είναι και ακριβό...




Σχόλια