EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Τα ελληνικά πληρώματα

Σπουδαίο το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με πολύ σασπένς και αγωνία μέχρι και την τελευταία στιγμή. Ενώ φαινόταν πώς η νίκη θα πήγαινε στον Thierry Neuville καθώς ήλεγχε τον ρυθμό του Ogier, όλα άλλαξαν στην προτελευταία ειδική με τα δύο κλαταρισμένα ελαστικά του Βέλγου. 

Όμως δεν είναι μόνο τα ξένα πληρώματα που τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού. Οι δικοί μας Έλληνες αγωνιζόμενοι σε Rally2, Rally3 και Rally4 κατηγορίες έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό καταθέτοντας ψυχή σε κάθε στροφή των ειδικών. Κάποιοι από αυτούς μπορεί να εγκατέλειψαν όπως οι Αθανασούλας και Ρουστέμης ή να είχαν αναπάντεχες βλάβες όπως οι Σερδερίδης και Πλάγος. Όλοι όμως αξίζουν το σεβασμό και το χειροκρότημά μας.

Ας διαβάσουμε τί δήλωσαν μερικά από τα πληρώματα μετά του τέλος του αγώνα.

#44 Καρανικόλας - Κακκβάς

«Δύσκολος αγώνας, σκληρή μέρα σήμερα, προσπαθήσαμε να βρούμε ρυθμό. Στις δύο πρώτες ειδικές σήμερα είχαμε ένα μικρό θέμα με το τούρμπο, το οποίο λύσαμε, θέλαμε να ανέβουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στην ελληνική κατάταξη. Συγχαρητήρια στον Πλάγο, που κέρδισε».

#58 Flandy - Στεφανής

«Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, με δύσκολες ειδικές, όμως το περιμέναμε. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την τρίτη θέση στο WRC3. Είμαι πολύ περήφανος για τον Κώστα Στεφανή, που κάναμε μαζί αυτόν τον αγώνα. Θέλω να του πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου».

#59 Ντάβαρης - Μακρής

«Πολύ σκληρό ράλλυ, αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Να είμαστε καλά, να ξανατρέξουμε του χρόνου». 


#61 Πλάγος - Κουζιώνης

«Ήταν δύσκολος ο αγώνας, ιδίως την τελευταία μέρα αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα και χάσαμε πάρα πολύ χρόνο. Στην τελευταία ειδική πιέσαμε πολύ και καταφέραμε να κερδίσουμε με διαφορά μόλις 1,3 δλ.».

#63 Χαλκιάς - Τσαούσογλου

«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε, που είμαστε τρίτο ελληνικό πλήρωμα. Πίεσα σήμερα όσο μπορούσα, συγχαρητήρια στον Πλάγο και τον Καρανικόλα, οδήγησαν με πολύ μυαλό».

#64 Δελαπόρτας - Τσαούσογλου

«Το Ακρόπολις του ‘26 θα το θυμόμαστε για πάντα. Ξεκίνησε στραβά στην πρώτη ειδική, αλλά καταφέραμε και τερματίσαμε. Οι ειδικές σήμερα ήταν πολύ σκληρές, στόχος μας ήταν ο τερματισμός». 


#65 Καλαμάρας - Λαμπράκης

«Δύσκολος αγώνας, δύσκολη η Κυριακή για εμάς. Αντιμετωπίσαμε προβλήματα, αλλά καταφέραμε να τερματίσουμε».

#66 Παρέλλης - Παπανδρέου

«Πολύ δύσκολος αγώνας από το πρώτο χιλιόμετρο μέχρι το τελευταίο. Το Ακρόπολις μάς έδειξε φέτος το πιο σκληρό του πρόσωπο, αλλά θέλαμε να βρεθούμε στον τερματισμό».

#68 Ντόντος - Ιντζόγλου

«Πολύ δύσκολος αγώνας για εμάς και για όλα τα δικίνητα αυτοκίνητα, το τερέν ήταν πολύ άσχημο, αλλά τέλος καλό, όλα καλά. Οι σημερινές ειδικές, ιδίως στο δεύτερο πέρασμα ήταν ακατάλληλες για τα δικά μας αυτοκίνητα».

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη