Go για το 1ο Ράλλυ Παρνασού στην Αμφίκλεια

Σε διαδρομή της Αμφίκλειας πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 1 Νοεμβρίου το προαιρετικό shakedown του 1ου Ράλλυ Παρνασσού, προσφέροντας στα πληρώματα την ευκαιρία να κάνουν τις τελευταίες ρυθμίσεις στα αγωνιστικά τους και να «ζεσταθούν» ενόψει του αγώνα που ρίχνει την αυλαία του 61ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. 

Αρκετός κόσμος βρέθηκε στη διαδρομή του shakedown προκειμένου να θαυμάσει από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων. Στη δεύτερή τους εμφάνισή με το Ford Fiesta Rally2, οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας–Γιώργος Κακαβάς σημείωσαν την ταχύτερη επίδοση στο shakedown, δείχνοντας τις προθέσεις τους για τη νίκη. Οι περσινοί Πρωταθλητές της κατηγορίας Rally3 βελτίωσαν σημαντικά τους χρόνους τους στα δύο τελευταία περάσματα και αναμένεται να είναι ανάμεσα στους βασικούς διεκδικητές της πρώτης θέσης στον αγώνα. 

Οι πρωταθλητές Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia RS Rally2) πραγματοποίησαν δύο περάσματα από το shakedown και θα «παλέψουν» για το 4 στα 4 φέτος, έχοντας κερδίσει τους τρεις προηγούμενους γύρους του πρωταθλήματος.

Έντονο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει η μάχη στα Rally3, με τους πρωτάρηδες στην κατηγορία, Αχιλλέα Χριστοδούλου-Κωνσταντίνο Σούκουλη (Ford Fiesta Rally3) να είναι οι πιο γρήγοροι στο shakedown και να θέτουν γερή υποψηφιότητα για νίκη στον αγώνα. Την ίδια ώρα, οι Γιώργος Ηλιόπουλος–Στέλιος Χαλδαίος έδειξαν να εξοικειώνονται γρήγορα με το Renault Clio Rally3, παρά το κλατάρισμα που αντιμετώπισαν στο πρώτο από τα τέσσερα περάσματά τους. 

Με το βλέμμα στραμμένο στη νίκη που θα τους χαρίσει τον τίτλο στην κατηγορία Rally3, οι Πασχάλης Χατζημάρκος–Μάριος Τσαούσογλου αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο Clio Rally3 και αρκέστηκαν σε δύο διελεύσεις από το shakedown. Η βλάβη αποκαταστάθηκε και το πλήρωμα θα ριχτεί κανονικά στη μάχη με το χρονόμετρο την Κυριακή. Αντίστοιχα, μηχανικό πρόβλημα παρουσίασε το Renault Clio Rally3 των Δημήτρη Παλαιοκώστα–Ανδρέα Βίγκου. Έπειτα από μια δύσκολη σεζόν με αρκετές ατυχίες, το πλήρωμα ευελπιστεί σε έναν απροβλημάτιστο αγώνα στον επίλογο του πρωταθλήματος. 

Πολύτιμα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 Evo θέλει να συλλέξει ο Γιώργος Παντελάκης, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στη χωμάτινη επιφάνεια. Με την καθοδήγηση του Ηλία Παναγιωτούνη, το δίδυμο πραγματοποίησε τέσσερα περάσματα από τη διαδρομή του shakedown, όντας το τέταρτο ταχύτερο πλήρωμα.

Οι Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) βελτίωναν συνεχώς την επίδοσή τους στο μήκους 4 χλμ. shakedown και την Κυριακή αναμένεται να είναι ανταγωνιστικοί στη μάχη της Ν. Πιο πίσω βρέθηκαν οι “Flandy”-Κωνσταντίνος Στεφανής, οι οποίοι με το Ford Fiesta Rally3 επέλεξαν να μην πιέσουν ιδιαίτερα στο shakedown. 

Από εκεί και πέρα, τη «στιγμή τους» είχαν οι Μηνάς Μπενής-Ταξιάρχης Ασημακόπουλος που βρέθηκαν για λίγο εκτός δρόμου, χωρίς ευτυχώς αρνητικές συνέπειες. Αυτή είναι η πρώτη εμφάνιση του Χαλκιδαίου οδηγού στο χώμα, έχοντας ως στόχο την εξοικείωση με τη συγκεκριμένη επιφάνεια. Για μια θέση στο βάθρο της Ν θα αγωνιστούν οι Ηλίας Τσετσώνης-Βαγγέλης Παναρίτης που διήλθαν τέσσερις φορές από τη διαδικασία του shakedown με το Subaru Impreza N12, ενώ δύο περάσματα πραγματοποίησε ο Θεόδωρος Καλαμαράς, έχοντας για πρώτη φορά δίπλα του στο Ford Fiesta Rally4 τον Βασίλη Κούγια. 

Τα πρώτα του βήματα στο χώρο ως οδηγός κάνει στο 1ο Ράλλυ Παρνασσού ο Δημήτρης Τσιαντής, ο οποίος βελτίωνε τους χρόνους του σε κάθε πέρασμα. Συνοδηγός του στο μαύρο Honda Civic Type R EP3 είναι ο Παντελής Παπανδρέου. Στο προαιρετικό shakedown συμμετείχαν επίσης οι «επιθετικοί» Αλέξανδρος Μουρίκης-Νίκος Τσακίρης που θα «κυνηγήσουν» τη νίκη στην κατηγορία C3 με το Renault Clio Ragnotti, όπως και το μοναδικό ιστορικό αυτοκίνητο, το Ford Escort MKI των Σάββα Τζιλάβη-Αλέξανδρου Ματαλιωτάκη.

ΔΤ


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη