Σπουδαία νίκη του Linnamae στο Ράλλυ Εσθονίας (+video)

Ο Georg Linnamäe εξασφάλισε τη νίκη στο Ράλι Εσθονίας, προσπερνώντας τον Robert Virves σε μια δραματική τελευταία ειδική, ολοκληρώνοντας μια έντονη μάχη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC). Αυτή η διοργάνωση, που δεν περιλαμβανόταν στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) φέτος, είχε ως κύριο χαρακτηριστικό την αναμέτρηση μεταξύ δύο ανερχόμενων ταλέντων από την Εσθονία, και οι δύο συμμετέχοντες στο WRC2.

Καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββάτου, ο Linnamäe και ο Virves αντάλλασσαν ταχύτερους χρόνους, με τον Virves να προηγείται με μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφορά στο τέλος της ημέρας. Και οι δύο οδηγοί είχαν στο πλευρό τους έμπειρους Βρετανούς συνοδηγούς - ο Linnamae με τον James Morgan και ο Virves με τον Craig Drew - και είχαν πρόσφατα αγωνιστεί στην Πολωνία, όπου ο Virves είχε εξασφαλίσει οριακά ένα βάθρο στο WRC2 έναντι του Linnamae.

Το αποτέλεσμα του αγώνα επηρεάστηκε σημαντικά από τις απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες. Το πρωί της Κυριακής, οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally2, ο Linnamäe έχασε 3,6 δευτερόλεπτα από τον Virves στην ειδική της Otepää λόγω ολισθηρότητας στο λασπωμένο τερέν. Παρά το γεγονός ότι κατάφερε να ανακτήσει χρόνο στην πρώτη διαδρομή του Kambja, ο Virves αύξησε τη διαφορά του στα 9,3 δευτερόλεπτα με μια εντυπωσιακή οδήγηση στο Škoda Fabia RS Rally2 κατά το δεύτερο πέρασμα της Otepaa.

Ωστόσο, η τελευταία ειδική χαρακτηρίστηκε από έντονη βροχόπτωση, προκαλώντας καθυστέρηση και απαιτητικές συνθήκες. Η στρατηγική επιλογή μαλακότερων ελαστικών από τον Linnamäe του επέτρεψε να υπερέχει στις βρεγμένες συνθήκες, κερδίζοντας 11,5 δευτερόλεπτα από τον Virves στην powerstage και εξασφαλίζοντας την τελική νίκη.

«Τα έδωσα όλα. Ήταν τρελό, νομίζω ότι είχα μια στιγμή σχεδόν σε κάθε στροφή», είπε ο Linnamäe μετά την προσπάθειά του, περιγράφοντας τη μάχη του με τον Virves όλο το Σαββατοκύριακο ως «την πιο διασκεδαστική που είχα ποτέ σε αγωνιστικό αυτοκίνητο».

Μετά την κατάκτηση του τροπαίου, πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να το πιστέψω. Νομίζω ότι είναι η πιο δύσκολη ειδική που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου, τα έδωσα όλα. Μετά την τελευταία ειδική ξέραμε ότι είχαμε μεγάλο έργο μπροστά μας, αλλά ξέραμε ότι η επιλογή των ελαστικών μας θα αποδώσει εδώ».

Ο Virves δεν εξεπλάγη που έχασε χρόνο λόγω της έλλειψης πρόσφυσης, αλλά δήλωσε: «Συνολικά μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι. Ήμασταν ταχύτεροι από όλους τους οδηγούς του ERC όλο το Σαββατοκύριακο. Θα θέλαμε να κερδίσουμε, αλλά αν κάποιος έπρεπε να νικήσει, θα ήθελα να είναι ο Georg, οπότε δεν είναι και τόσο κακό».

Ο Nikolay Gryazin συμπλήρωσε το βάθρο, περισσότερο από μισό λεπτό πίσω από τους δύο πρώτους, με ένα Citroën C3 Rally2. Ο Gryazin κατέκτησε την τρίτη θέση στην τελευταία ειδική του Σαββάτου από τον Mikko Heikkilä, ο οποίος εγκατέλειψε την Κυριακή όταν ο κινητήρας του σταμάτησε μετά από ένα άλμα.

Ο Mads Οstberg κατέκτησε την τέταρτη θέση με ένα ακόμη Citroën C3, περνώντας τον Miko Marczyk, ο οποίος απόλαυσε, όπως είπε, τη μάχη με τους νικητές αγώνων WRC Ostberg και Hayden Paddon.

Ανακτώντας έδαφος μετά από μια βαριά προσγείωση που προκάλεσε ζημιά στο Hyundai του στην πρώτη ειδική του Σαββάτου και μια δυσμενή θέση στον δρόμο μετά το Qualifying της Παρασκευής, ο Paddon είχε μια δύσκολη στιγμή νωρίς στην ολισθηρή powerstage και μετά από αυτό έκοψε ταχύτητα, αλλά κατάφερε να περάσει τον Marczyk και να τερματίσει πέμπτος.

Ταυτόχρονα, τερμάτισε τέσσερις θέσεις μπροστά από τον κύριο αντίπαλό του στο πρωτάθλημα, τον Mathieu Franceschi, που δυσκολεύτηκε στον πρώτο του αγώνα στους γρήγορους δρόμους της Εσθονίας. 

Έτσι, ο Paddon προηγείται τώρα του Franceschi με επτά βαθμούς, με τον Ostberg να βρίσκεται πλέον εντός 20 βαθμών, καθώς ήταν ο ταχύτερος μετά τον Linnamae και τον Virves στην powerstage.

Ο Marczyk έχασε επίσης μια θέση στο τέλος από τον Jon Armstrong, ο οποίος επανήλθε μετά από πρόσκρουση σε δέντρο και ένα σκασμένο λάστιχο στην ένατη ειδική για να πάρει την έκτη θέση. 

Μια εβδομάδα μετά την εντυπωσιακή του εμφάνιση στο ντεμπούτο του στο WRC στην Πολωνία, ο Martins Sesks αντιμετώπισε δύσκολες στιγμές στην επιστροφή του στο ERC, με ένα σκασμένο λάστιχο στην 9η ειδική να τον ρίχνει από την πρώτη εξάδα στην 14η θέση.






Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη