Game on: Νίκη Tanak στο Rally Ypres στο Βέλγιο

Για το πείσμα του Ott Tanak δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα! Όταν αποφασίζει να δείξει το ταλέντο και την ηγετική φυσιογνωμία που τον χαρακτηρίζει, τότε δεν τον σταματά τίποτα. Όπως η νίκη στο ασφάλτινο Rally Ypres στο Βέλγιο. 

Ο Εσθονός ανέβηκε την κορυφή της κατάταξης το απόγευμα του Σαββάτου, όταν ο team mate του και μέχρι τότε πρωτοπόρος του αγώνα Thierry Neuville, βγήκε από το δρόμο γκρεμίζοντας τις ελπίδες του Βέλγου για μια επανάληψη της περσινής νίκης στην πατρίδα του. Ο Tanak, νικητής στη Φινλανδία πριν τρεις εβδομάδες, είχε μια διαφορά 8,2 δευτερολέπτων από τον Elfyn Evans στο τελευταίο σκέλος της Κυριακής, το οποίο περιελάβανε τέσσερις σύντομες και σφιχτές ειδικές διαδρομές.

Ο Ουαλός όμως δεν ήταν διατεθειμένος να τα παρατήσει χωρίς μάχη. Έκανε τους ταχύτερους χρόνους στις δύο πρώτες ειδικές, αλλά και πάλι δεν μπόρεσε να πλησιάσει σημαντικά τον Tanak. Στην επανάληψη το μεσημέρι της Κυριακής η κατάσταση δεν άλλαξε με τον Tanak να παίρνει τη νίκη με διαφορά 5 δευτερολέπτων.

Η νίκη του Tanak σημαίνει ότι τώρα υπολείπεται του ηγέτη του πρωταθλήματος Kalle Rovanpera ο οποίος βγήκε εκτός μάχης από καθαρά δικό του οδηγικό λάθος το πρωί της Παρασκευής, κατά 72 βαθμούς. 


Ο 21χρονος Φινλανδός πήρε πέντε πολύτιμους βαθμούς στην Power Stage και παραμένει σε καλό δρόμο για να γίνει ο νεότερος πρωταθλητής WRC στην ιστορία. Η κατάσταση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών παραμένει αμετάβλητη, με την Hyundai Motorsport να απέχει 88 βαθμούς από την Toyota Gazoo Racing.


Tanak:

"Το να κερδίσουμε εδώ είναι μια μεγάλη έκπληξη για εμάς, λίγο πολύ όπως ήταν στη Φινλανδία. Βασικά δεν το περιμέναμε από πουθενά, αλλά κατά κάποιο τρόπο καταφέραμε να το πετύχουμε κατά τη διάρκεια του ράλι. Είναι υπέροχο να βλέπεις ότι έρχονται κάποια αποτελέσματα, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά που μπορούμε να βελτιώσουμε και θα μπορούσαμε ακόμα να είμαστε πολύ πιο δυνατοί, οπότε υπάρχει ακόμα λίγη δουλειά να κάνουμε."
Για τον Elfyn Evans, ήταν ένας αγώνας που ήθελε να τον κερδίσει και όντως θα μπορούσε. Έχασε όμως πολύτιμα δευτερόλεπτα την Παρασκευή, όταν ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να τρέξει με ένα ελαστικό για βρεγμένο σε στεγνή άσφαλτο. Του επιβλήθηκε επίσης ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή έφτασε αργά στην 8η ειδική διαδρομή. 

Ο Esapekka Lappi ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου εξασφαλίζοντας το 2-3 για την Toyota Gazoo Racing. Και η αλήθεια είναι πως ο Φινλανδός έκανε έναν "χλιαρό" αγώνα καθώς δεν απείλησε αλλά και δεν απειλήθηκε κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το σημαντικότερο όμως είναι το 2ο συνεχόμενο βάθρο που ίσως δείχνει σε κάποιες ομάδες οτι όντως είναι ένας καλός και γρήγορος οδηγός.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Oliver Solberg με Hyundai i20N Rally1, ο οποίος σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του "ξορκίζοντας" έτσι όλες τις κακές εμφανίσεις της σαιζόν. 

Ο Solberg αρχικά είχε τη μάχη του με τον Adrien Fourmaux της M-Sport Ford. Ωστόσο, ο οδηγός με το Puma βγήκε εκτός στην προτελευταία ειδική του αγώνα ανεβάζοντας όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που βρίσκονταν πίσω του κατά μία θέση. 

 Πάνω από δύο λεπτά πίσω ακολούθησε ο Takamoto Katsuta, ο οποίος συνέχισε τη σταθερή πορεία του για να πάρει την πέμπτη θέση γενικής με ένα ακόμη Yaris. Να σημειώσουμε οτι ο Ιάπωνας τερματίζει σταθερά μέσα στην εξάδα από το Ράλλυ Σαρδηνίας!

Την δεκάδα του πίνακα κατάταξης συμπλήρωσαν οι οδηγοί του WRC2 με πρώτο τον Stephane Lefebvre με Citroen C3 Rally2 να κατακτά σχετικά εύκολα τη νίκη. Πίσω του τερμάτισε ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia Rally2 που οδηγεί όμως και τη φετινή κούρσα.


Επόμενη στάση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ φυσικά το δικό μας ΕΚΟ Acropolis Rally. Ραντεβού στο βουνό...




Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη