Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Κισσάβου είναι γεγονός

Le Mans 2021: επιτέλους θρίαμβος για τον Kamui Kobayashi!

Το 2021 ήταν μια χρονιά σταθμός για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) αφού ήταν για πρώτη φορά συναντήσαμε τη νέα κατηγορία των Hypercars που αντικατέστησε τα πανίσχυρα LMP1 των προηγούμενων ετών.  

Βέβαια η έκπληξη δεν έγινε καθώς η Toyota έκανε πολύ άνετα το 1-2 όπως και αναμενόταν παρά το "πέσιμο" της Glickenhaus πάνω στο μονοθεσίο του Buemi στην πρώτη κιόλας στροφή του αγώνα ρίχνοντας τον στην τελευταία θέση από τα συνολικά 61 αυτοκίνητα που εκκίνησαν. 

Νικητής του αγώνα αναδείχτηκε η Toyota νο.7 με τους Kobayashi, Lopez και Conway να εναλλάσσονται στο τιμόνι καθ' όλη τη διάρκεια των 24 ωρών του Le Mans. Αυτή η νίκη ήταν η 4η κατά σειρά για τους Ιάπωνες, που βέβαια δεν έχουν προς το παρόν ουσιαστικό αντίπαλο αφού στην ίδια κατηγορία αγωνίζεται με ένα πιο αδύναμο μονοθέσιο η Alpine αλλά και η ιδιωτική αμερικανική ομάδα του James Glickenhaus. 

Παράλληλα ήταν και η πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα του Kamui Kobayashi, όντας η πρώτη του νίκη στο Le Mans, κάτι που η τύχη του είχε στερήσει τα προηγούμενα χρόνια λόγω εγκαταλείψεων και αστοχιών της Toyota TS050.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Toyota νο.8 με τους Nakajima, Hartley και Buemi ενώ στην 3η θέση η Alpine με τους Negrao, Lapierre και Vaxiviere να προσπερνούν τελικά τα δύο μονοθέσια της Glieckenhaus.

"Όλα τα λεφτά" και το σασπένς ήταν στην LMP2 κατηγορία όπου μετά από 24 ώρες αγώνα σε βροχή, ομίχλη, υγρασίες, νύχτα και απίστευτη ταλαιπωρία, η ομάδα της WRT με το μονοθέσιο νο.31 και τους Habsurg, Frijns και Milesi πήρε τη νίκη πάνω στην γραμμή του τερματισμού με μόλις 0,7'' διαφορά από το μονοθέσιο της Jota νο.28 με τους Vandoorne, Blomqvist και Gelael. 

Είχε προηγηθεί όμως η εγκατάλειψη στον τελευταίο γύρο του έτερου και πρωτοπόρου μέχρι εκείνη τη στιγμή αυτοκινήτου της WRT με το νούμερο 41 με τους Kubica, Deletraz και Yifel Ye. Στην 3η θέση της LMP2 ήρθε το μονοθέσιο νο.23 της United Autosports με τους Di Resta, Lynn και Boyd.

Στην GTE Pro κατηγορία η Ferrari κέρδισε κατά κράτος την Porsche αλλά και την Corvette Racing που έκανε μια "guest" εμφάνιση στο Le Mans. H AF Corse Ferrari 488 GTE νο. 51 με τους Pier Guidi, Galado και Ledogar ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου ενώ δεύτερη ήταν η Corvette νο.63 με τους Garcia, Catsburg και Taylor.

Στην τρίτη θέση η εργοστασιακή Porsche 911 RSR-19 νο.92 με τους Kevin Estre, Christensen και Neel Jani.

Επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αντοχής το τελευταίο σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου στο Μπαχρέιν! Μείνετε συντονισμένοι...


Σχόλια