Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Κισσάβου είναι γεγονός

Ferrari 296 GTB: η νέα Ιταλίδα θεά είναι εδώ!

 με υβριδική καρδιά και 818 ίππους

Αν και δεν είμαστε φίλοι των υβριδικών συστημάτων και των watt γενικότερα, δεν θα τα χαλάσουμε εδώ. Βλέπετε, στην περίπτωση της νέας δημιουργίας του Μαρανέλλο θα κάνουμε μία εξαίρεση. Το νέο έργο τέχνης της Ferrari που ακούει στο όνομα 296 GTB ήρθε για να μας πάρει τα μυαλά! Φυσικά δεν είναι το πρώτο και σίγουρα δεν θα είναι το τελευταίο.

Η καινούργια Ferrari 296 GTB λοιπόν, χρησιμοποιεί έναν "ολόφρεσκο" υβριδικό turbo V6 κινητήρα 2.9 λίτρων. Η απόδοση του συνολικά αγγίζει τα 818 άλογα και τα 740 Nm ροπής. Το καθαρά αυτόνομο θερμικό μοτέρ παράγει από μόνο του 653 ίππους ενώ ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μεταξύ του σασμάν και του κινητήρα, αποδίδει τους υπόλοιπους 164. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η 296 GTB πιάνει τα 100 χλμ από στάση σε μόλις 2.9'' με την τελική να αγγίζει τα 330! Pal mal...

Και αν είστε περίεργοι να μάθετε γιατί η Ferrari επέλεξε την ονομασία 296 GTB, να σας λύσουμε την απορία. Το 29 αναφέρεται στα 2.992 κυβικά εκατοστά του μοτέρ ενώ το 6 στους κυλίνδρους. Λογικό ακούγεται...

Σαν γνήσιο αυτοκίνητο που φέρει το cavalino rampante, η 296 GTB υπόσχεται να τιμήσει τη...φανέλα. Το κεντρικά και πίσω τοποθετημένο μοτέρ μαζί με το κοντύτερο σε σχέση με παλαιότερες Ferrari μεταξόνιο, το βάρος των μόλις 1.470 κιλών και τη νέα μονάδα ABS που επεμβαίνει ειδικά στους πίσω τροχούς για καλύτερο grip στις στροφές, ακούγονται ως ο ιδανικός συνδυασμός για petrolhead καταστάσεις!

Όσον αφορά την εμφάνιση, εκεί βγάζουμε το καπέλο μας. Ξανά! Η 296 GTB είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια και σίγουρα φωνάζει από μακριά ότι πρόκειται για μια Ferrari ακόμη και για τους πιο αμύητους. Είτε στο εξωτερικό είτε στο εσωτερικό, η νέα ιταλική μπερλινέτα σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό! 

Κάτι που παραδόξως δεν συμβαίνει με την τιμή της. "Μόλις" 270.000 ευρώ συν φόρους στην Ευρώπη, δεν ακούγονται πολλά για μια τέτοια κατασκευή. Μιλάμε για τη βασική έκδοση, αφού η "πισταδόρικη" Asseto Fiorano με τα... εξτραδάκια της αγγίζει τα 302.000€. Όπου εξτραδάκια βάλτε carbon υλικά σε διάφορα σημεία για λιγότερο βάρος, Multimatic ανάρτηση, ελαστικά Michelin Cup 2R και ειδικό livery εμπνευσμένο από την 250LM.

Αν βιάζεστε να την παραγγείλετε, υπομονή μέχρι τις αρχές του 2022. Απλώς έχετε έτοιμη την επιταγή...

Σχόλια