Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Κισσάβου είναι γεγονός

Οι πιο δυνατές "κούρσες¨ της Maserati είναι εδώ!

 Ο λόγος για τις πολυαναμενόμενες Maserati Ghibli Trofeo και Quatrroporte Trofeo που παρουσιάστηκαν πριν από λίγο.

Η ιταλική φίρμα με έδρα τη Μπολόνια είχε λανσάρει την ονομασία Trofeo και στη Levante πριν από λίγα χρόνια τοποθετώντας τον πολύ δυνατό V8 bi-turbo κινητήρα 3.8 λίτρων που προέρχεται από τη ¨μισητή" Ferrari. Η απόδοση του θηριώδους μοτέρ αγγίζει τα 580 άλογα και 730 Nm ροπής.

Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα της ποιοτικής αναβάθμισης των sedan της Maserati με την τοποθέτηση του ίδιου μοτέρ στις Ghibli και Quattroporte, καθιστώντας τα τις πιο δυνατές λιμουζίνες της εταιρίας του "Ποσειδώνα".

Και στα 2 αυτοκίνητα το κοντέρ τερματίζει στα 326 χλμ/ώρα ενώ για το "0-100" η Ghibli χρειάζεται μόλις 4.3'' την ώρα που η ελαφρώς βαρύτερη Quattroporte θέλει 4.5''.  Δεν το λες και άσχημα για "οικογενειακή" κούρσα...

Η κίνηση φυσικά μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου σασμάν 8 σχέσεων της ZF ενώ την ομαλή μεταφορά των ίππων φροντίζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. 

Εξωτερικά τα 2 υπερπολυτελή και σπορ sedan ξεχωρίζουν στην έκδοση Trofeo τόσο από το νέας επιθετικότερης σχεδίασης καπό με 2 αεραγωγούς όσο και από τις νέες ζάντες 21 ιντσών πάνω στις οποίες πατούν. 

Στο πλαϊνά των αυτοκινήτων υπάρχουν νέες χρωματισμένες κόκκινες γρίλιες δίνοντας την απαραίτητη σπορ πινελιά ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα νέας σχεδίασης φώτα εμπνευσμένα από την 3200GT και το πρωτότυπο Alfieri.

Στο εσωτερικό των Ghibli και Quattroporte κυριαρχεί παντού η αίσθηση πολυτέλειας. Δέρμα παντού, τελειώματα carbon στην κεντρική κονσόλα αλλά και μια μεγάλη οθόνη 10.1 ιντσών για το infotainment φροντίζουν να νιώθετε σαν βασιλιάς. 

Να σημειώσουμε οτι αυτή θα είναι η τελευταία φορά που η Maserati δανείζεται τον V8 της Ferrari. Από τον επόμενο μήνα και με την έλευση της MC20 οι εναλλακτικοί αυτοί Ιταλοί θα έχουν το δικό τους in-house V6 μοτέρ με την ονομασία Nettuno και απόδοση 620 ίππων.

Αναμένουμε...

Σχόλια