Η Bugatti θα αναγκαστεί να μεταβεί στον ηλεκτροκινητήρα μόνο όταν η νομοθεσία γίνει τόσο αυστηρή ώστε να απαγορέψει ουσιαστικά τους ΚΕΚ, συνέχισε ο εκκεντρικός CEO. "Και όταν γίνει αυτό, η εταιρία δεν θα παρουσιάσει απλώς ένα ηλεκτρικό μοτέρ λόγω ανάγκης άλλα αντίθετα, θα παράξει το καλύτερο αποτέλεσμα αφού η εταιρία είναι κορυφαία σε ό,τι κατασκευάζει."
Όσον αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνει ο W16 κινητήρας της φίρμας, ο Winkelmann είπε οτι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν λιγότερες από 700 Chiron και Veyron αθροιστικά σε όλον τον πλανήτη και η κάθε μία από αυτές διανύει λιγότερα από 1300 χιλιόμετρα το χρόνο. Για να αντισταθμίσει την ελάχιστη ρύπανση που παράγεται εξαιτίας της, η Bugatti θα φυτέψει 4000 δέντρα την επόμενη χρονιά ενώ το εργοστάσιο της στο Moselheim θα τροφοδοτείται αποκλειστικά με φυσικό αέριο και ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Στα πιο σημαντικά, όταν ρωτήθηκε ο Winkelmann αν η Bugatti παρουσιάσει και δεύτερο μοντέλο μαζί με τη Chiron και ειδικότερα αν θα είναι SUV, η απάντηση που έδωσε ήταν οτι αυτό θα προϋπόθετε την έγκριση και ισχυρή στήριξη από τη μητρική Volkswagen.
Παρ΄όλα αυτά οι φήμες οτι η Bugatti σύντομα θα παρουσιάσει το δικό της SUV είναι πολύ έντονες τελευταία. Εμείς δεν έχουμε παρά να αισιοδοξούμε αφού όταν μια εταιρία όπως η Bugatti επιμένει στους κυλίνδρους και τα μπουζί, τότε όλα μπορούν να γίνουν!