WRC: Η άποψη της Hyundai μετά το Ράλλυ Σουηδίας

Οδηγώντας με Στρες

Όλοι ξέρουμε ότι οδηγώντας όντας αγχωμένοι δεν είναι και το ασφαλέστερο πράγμα. Είναι πολλές οι πιθανότητες να εμπλακούμε άθελα μας σε ένα τροχαίο ατύχημα με ο,τι συνεπάγεται αυτό. Για αυτό το λόγο καλό θα ήταν να μπορούμε να αναγνωρίσουμε στον εαυτό μας συγκεκριμένα σημάδια που φανερώνουν το στρες που μας έχει καταλάβει, έστω και υποσυνείδητα. Αν δούμε τα παρακάτω σημάδια καλό θα ήταν να αναβάλουμε το ταξίδι μας:



  • εκνευρισμός με φίλους, γνωστούς, γενικότερα ένταση
  • αφηρημάδα, αίσθηση πλήξης
  • το να θέλουμε να κάνουμε κόντρες στο δρόμο
  • αν έχουμε φάει υπερβολικά
  • φυσικά, αν έχουμε καταναλώσει αλκοόλ ή ναρκωτικές ουσίες
  • αν έχουμε έντονο πονοκέφαλο ή είμαστε άρρωστοι
  • αν δεν έχουμε κοιμηθεί καλά και είμαστε ήδη κουρασμένοι
Αν έχουμε λοιπόν κάποιο από αυτά τα συμπτώματα και πρέπει να οδηγήσουμε οπωσδήποτε μπορούμε να κάνουμε τα παρακάτω πράγματα για να βελτιώσουμε την κατάσταση μας:



  • να περπατήσουμε για λίγο προσπαθώντας να αποβάλλουμε το άγχος μας
  • να ηρεμήσουμε τον εαυτό μας με κάθε τρόπο, ακούγοντας μουσική ή απλά μην κάνοντας τίποτα
  • αν είμαστε άρρωστοι, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε γίνει καλά πριν πιάσουμε το τιμόνι, και κυρίως να μην έχουμε πάρει φάρμακα
  • μπορούμε ακόμη να γράψουμε σε ένα χαρτί τα πράγματα που μας πιέζουν ώστε να ασχοληθούμε αργότερα με αυτά. Η θετική ψυχολογία είναι πολύτιμη στην οδήγηση
  • αν είμαστε ήδη στο δρόμο και νυστάζουμε θα πρέπει άμεσα να σταματήσουμε για ξεκούραση. Και όχι στη ΛΕΑ των εθνικών οδών αλλά σε ένα ασφαλές μέρος πχ. πάρκινγκ 
Όπως και να έχει η οδήγηση είναι μια πολύ σοβαρή αλλά κυρίως ευχάριστη εμπειρία. Αρκεί βέβαια να είμαστε ξεκούραστοι και όχι αγχωμένοι ώστε να την απολαύσουμε.

Σχόλια