Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Κισσάβου είναι γεγονός

Ράλλυ Εσθονίας: επιτέλους έχουμε αγώνα...σχεδόν

Επιτέλους μπορούμε να ξαναπούμε την αγαπημένη μας φράση, έχουμε αγώνα, έστω... στο περίπου! WRC βεβαίως. Γεγονός είναι οτι μετά από 6 μήνες διακοπής από το Ράλλυ Μεξικό τον Μάρτιο, οι ομάδες του ΠΠΡ μεταφέρονται στην Εσθονία, την πατρίδα του Ott Tanak. 

Και λέμε περίπου αγώνας γιατί με μόλις 233 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 2 μέρες δράσης, σίγουρα δεν μπορείς να πεις οτι είναι ένα κανονικό ράλλυ WRC όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία σχεδόν 50 χρόνια. 

Από την άλλη, είναι και η πρώτη φορά που έχουμε τέτοιου μεγέθους παγκόσμια υγειονομική κρίση αλλά ίσως αυτό δεν είναι και η καλύτερη δικαιολογία! Δεν θα αναφερθούμε σε αγώνες πίστας όπου όλα είναι ελεγχόμενα και "αποστειρωμένα" αλλά στο κοντινό μας ERC. Το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, (ναι αυτό που κάποιοι χλεύαζαν) έχει ήδη τρέξει 2 ράλλυ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα και "περικοπές" και αυτή τη στιγμή φαντάζει ως το ιδανικό παράδειγμα διοργάνωσης εκ μέρους του Eurosport. Και στο WRC ακόμη το πρόγραμμα των επόμενων αγώνων είναι σχετικά ρευστό.

Στα καθαρά αγωνιστικά, το Ράλλυ Εσθονίας ξεκινά την Παρασκευή το βράδυ με μια σούπερ ειδική 1.28 χιλιομέτρων στην πόλη Tartu όπου είναι και η βάση του ράλλυ. Μετά από 17 ειδικές διαδρομές 233.40 χιλιομέτρων ο αγώνας τερματίζει το απόγευμα της Κυριακής. 

Οι ειδικές διαδρομές χαρακτηρίζονται από σκληρό πατημένο χώμα με πολλές ευθείες και άλματα ενώ υπάρχουν αρκετές πονηρές στροφές και "χασίματα". Τα αγωνιστικά αναμένεται να αναπτύξουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες προσφέροντας θέαμα στους θεατές που θα μπορέσουν να παρευρεθούν. Γενικότερα το Ράλλυ Εσθονίας είναι μια μικρογραφία του Ράλλυ Φιλανδίας που μάλλον θα ήθελε να πάρει και την θέση του,,,, Αν και φαντάζει αδιανόητο κάτι τέτοιο.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγούνται οι Ogier-Ingrassia με Toyota Yaris WRC και 62 πόντους με 2ους τους ομόσταυλους Evans-Martin και 54 βαθμούς. Τρίτοι στην κούρσα του πρωταθλήματος είναι οι Neuville-Gilsoul με Hyundai i20WRC, 4οι με 40 πόντους οι Rovanperra-Haltunnen με το τρίτο Yaris ενώ 5οι οι περσινοί πρωταθλητές Tanak-Jarveoja με i20WRC με 38 βαθμούς συγκομιδή. 

Λογικά ο Εσθονός μιας που τρέχει και στην έδρα του και πιεζόμενος από τα 3 προηγούμενα - ατυχή ή όχι, πείτε τα όπως θέλετε-ράλλυ, πρέπει να πάρει θετικό αποτέλεσμα αν θέλει να παραμείνει στην κούρσα του φετινού πρωταθλήματος.

Βέβαια το ίδιο πεισμωμένος εμφανίζεται και ο Ogier που ακόμη δεν έχει αποφασίσει αν θα κρεμάσει τελικά φέτος τα γάντια του. Από την άλλη, ο Thierry Neuville δεν μπορεί να αφήσει ακόμη μια χρονιά να χαθεί στις λεπτομέρειες και αν αν θέλει να πάρει πρωτάθλημα φέτος, το Ράλλυ Εσθονίας είναι αυτό που πρέπει να κερδίσει. 

Να μην παραλείψουμε τον Elfyn Evans που εμφανίζεται πιο ώριμος από ποτέ και με το ιδανικό αυτοκίνητο στα χέρια του φαίνεται ικανός να πετύχει αυτό που οι περισσότεροι ξέραμε οτι μπορεί να πετύχει, την κατάκτηση του τίτλου.

Μείνετε συντονισμένοι...

Σχόλια